Патч 14.23 у League of Legends принесе низку змін для балансування ігрового процесу, зокрема посилення та ослаблення чемпіонів і предметів, а також корекції деяких механік. Детальніше про зміни у грі читайте у розділі новини кіберспорту.
Посилення чемпіонів та предметів
Деякі чемпіони отримали посилення, зокрема Місс Фортуна, Мастер Йі, Раммус і Ренгар, щоб підвищити їхню ефективність у бою. Крім того, атрибути предмету Yun Tal Wildarrows було покращено.
Чемпіони
- Азір
Співвідношення W до AP: з 35-55% до 40-60%. - Мастер Йі
Швидкість атаки R: з 25/35/45% до 25/45/65%. - Місс Фортуна
Витрати мани на Q: з 43-55 до 40. - Раммус
КД Q: з 16-6 до 12-6. - Ренгар
Бонусний урон від R: з 50% загального AD до 100%.
Зниження броні R: з 12/18/24 до 15/20/25.
Предмети
- Yun Tal Wildarrows
Ціна: з 3000 до 2900.
Тривалість пасиву: з 4 сек. до 6 сек.
КД пасиву: з 40 до 30.
Ослаблення чемпіонів та предметів
Щоб збалансувати вплив певних чемпіонів та предметів у грі, Valve внесла ослаблення для таких чемпіонів, як Кейтлін, Тімо, Скарнер, Шивана, Зак, Ка’Зікс, Тахм Кенч (версія з AP) та Ког’Мау. Серед предметів було ослаблено Youmuu’s Ghostblade (лише для дальніх чемпіонів) та Collector.
Чемпіони
- Кейтлін
Співвідношення додаткового AD на R: з 150% до 100%. - Ка’Зікс
Броня: з 36 до 32.
Сповільнення ізольованого W: з 75% до 60%. - Ког’Мау
Зниження броні від Q: з 23-31% до 16-32%.
Урон від E: з 75-225 + 70% AP до 70-230 + 65% AP. - Шивана
Зростання MR: з 2.05 до 1.5.
Співвідношення AP на E: з 80% до 70%. - Скарнер
Співвідношення HP на Q: з 4% до 3%. - Тахм Кенч (AP версія)
Співвідношення AP на пасив: з 2% за кожні 100 додаткових HP до 1.5%.
Співвідношення AP на щит R: з 150% до 100%. - Тімо
Модифікатор для монстрів на E: з 150% до 125%. - Зак
Співвідношення HP на Q: з 4% до 3%.
Предмети
- Youmuu’s Ghostblade (лише для дальніх чемпіонів)
Швидкість поза боєм: з 20 до 10.
Тривалість активу: з 6 сек. до 4 сек. - Collector
Ціна: з 2950 до 3000.
Корекції систем і механік
Читайте також:
У патчі також було внесено зміни в систему баунті та зроблено ребаланси для чемпіонів, зокрема Релл, Аврора, Амбесса, Джинкс і Смолдер. Це повинно підвищити стратегічне різноманіття та збалансувати ігровий процес.
Чемпіони
- Амбесса
Час для повторного використання Q2: з 3.5 до 4 (відповідає тривалості пасиву).
Зняття обмеження на використання стрибків для подолання перешкод.
Команди руху тепер скасовуються після успішної атаки, що перешкоджає переміщенню гравця в сторону від супротивника. - Аврора
Q тепер автоматично активується, якщо час тривалості закінчується.
КД Q: з 8-6 до 9-7.
Урон Q: з 40-140 до 45-145.
Дальність Q: з 850 до 900.
Збільшення MS на W: 20-40%. - Джинкс
Зростання AD: з 2.9 до 3.25.
Співвідношення загального AD на W: з 160% до 140%. - Релл
Пасив тепер завдає 5% від загального захисту у вигляді магічного урону.
Базова броня зменшена: з 36-107 до 30-103.
Швидкість атаки зросла: з 1.5% до 2%. - Смолдер
Урон Q: з 15-55 до 65-125 + 130% бонусного AD.
Q тепер відновлює 15 мани після вбивства.
W та E мають нижчий урон, а тривалість активних ефектів скорочена.
Система
- Баунті
Баунті від чемпіонів зростає на 14% швидше за вбивства та допомоги.
Зменшення баунті через поразки може збільшуватись до 4x.
Максимальний вклад у баунті від цілей, зумовлених лідерством у золоті, подвоєно.
Патч 14.23 вимагає від гравців адаптації до нових умов, що вплине на мету і популярність деяких чемпіонів.